Κωνσταντίνος Βούρτσης
Hard Services Manager
Ο Κωνσταντίνος Βούρτσης εντάχθηκε στην ομάδα της Manifest το 2020. Από τη θέση του Hard Services Manager είναι υπεύθυνος για κερδοφόρες υπηρεσίες Hard Services, οι οποίες έχουν παραδοθεί στη σωστή ποιότητα και στον συμφωνημένο χρόνο με αποτέλεσμα ικανοποιημένους πελάτες.
Επιδίωξή του δεν είναι μόνο η συνεχής βελτίωση και η αύξηση των υπηρεσιών σε υφιστάμενους και νέους πελάτες, αλλά στόχος του είναι σε κάθε τηλεφώνημα και σε κάθε συνάντηση να βλέπει το χαμόγελο και τη βαθιά ικανοποίηση στο πρόσωπό τους.
Η εργασιακή του εμπειρία ξεκίνησε το 2005 στην κατασκευή, ενώ απο το 2009 ασχολήθηκε με τον τομέα της συντήρησης και γενικότερα με το Facility Service, εργαζόμενος σε εταιρείες του χώρου όπως η Engie και η ISS, ως συντηρητής εγκαταστάσεων και στη συνέχεια ως επόπτης & Facility Manager.
Ο Κωνσταντίνος έχει σπουδάσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο Α.Τ.Ε.Ι Λάρισας και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, όπως το ΄έξυπνο σπίτι΄ απο την Legrand , επιλογή, λειτουργία , συντήρηση Ηλεκτροπαραγωγών ζευγών απο τον Πετρόπουλο, καθώς και διαθέτει πιστοποίηση χειρισμού ψυκτικών μέσων & ψυκτικών μηχανημάτων.
Κωνσταντίνος ΒούρτσηςHard Services Manager